עיצוב אריזה נכון או מה אנחנו אורזים בעצם?

אריזה, לרוב היא קופסה מקרטון או פלסטיק, שנועדה להגן ולהכיל בתוכה מוצר. לכאורה מטרה פונקציונלית. הכיתוב שעל האריזה נועד במקור לסמן את האריזה ולהעביר מסר על תכולתה כלומר להעביר מידע כמו: מה המוצר שבתוך האריזה, מה ייעודו, מה יתרונותיו ו…זהו. ואני, שעוסקת במיתוג ובעיצוב אריזות קרוב לשלושה עשורים, יודעת שלאריזה ולעיצוב אריזה יש תכלית נוספת …
למעבר למאמר…

למה נעלבתי כשאמרו לי שאני מעצבת יפה

  מי שמכיר אותי, כבר יודע שאני פולניה גאה (כי מה שאי אפשר לשנות כדאי להפוך ליתרון), וכמו כל פולניה גאה אני מוצאת לי סיבות טובות להיעלב. אני נעלבת כשאומרים לי שעיצבתי לוגו יפה, נעלבת כשמפרגנים על עיצוב אריזה יפה, על עיצוב אתר אינטרנט, מודעה יפה, שלט חוצות, קטלוג או ספר יפים… למה להיעלב?   …
למעבר למאמר…

מה ההבדל בין לוגו של עורך דין ללוגו של מעצב פנים?

לוֹגוֹ (בעברית: סַמְלִיל) הוא אלמנט גרפי, איור או עיבוד טקסט, שנוצר או עובד במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים (בדרך כלל, ארגון או מוצר) ולהיות מזוהה עמו בתודעת הציבור. (מתוך: ויקיפדיה). במסגרת עבודתי כממתגת, בתוך השפה העיצובית שאני יוצרת ללקוחות שלי, נכלל כמובן גם ה"לוגו" שאני מעצבת להם. לוגו הוא הבסיס שמרכז את עיקר הערכים וה״אמירות״ …
למעבר למאמר…

להתלבש נכון לפגישה עסקית

מיתוג נכון מכיל פנייה מכוונת ומחושבת אל כל החושים בייצוג הולם של המותג אל קהל היעד האידאלי – מלוגו וצבעי מותג ועד מסרים מילוליים וויזואלים גלויים וסמויים – כולם פונים אל קהל היעד הפוטנציאלי – אל מקבל ההחלטה – לרכוש את המוצר או השירות של המותג. בעסקים קטנים, לרוב בעל העסק הוא גם פני המותג, …
למעבר למאמר…

למה ללקוח שלי יש זנב?

לרוב, הוא* מגיע אלי בתחילת הדרך. קצת מהוסס, מעט מבולבל, עם חלום גדול וברק בעיניים. לעיתים החלום שלו דומה לחלומות של אחרים, והוא בכלל לא יודע את זה. לעיתים, החלום שלו מאוד ייחודי והוא לא יודע איך לספר את זה לעולם. בשני המקרים הוא מבקש את אותו הדבר – ״תעשי לי לוגו״.   אני בודקת: …
למעבר למאמר…

מה חשבת לעצמך כשרצית להקים עסק?

אסטרטגיה, מיתוג ושיווק. מה וכמה צריך לקחת בחשבון כשמתכננים הוצאות לפני הקמת עסק חדש. הרהורים בעקבות עוד פגישה עם יזם חדש בישראל. טלפון מחברה שלא שמעתי ממנה מזה זמן מה, בישר לי שבעלה עם עוד שותף עובדים מזה תקופה על מיזם חדשני שלא קיים עדיין בארץ. ביקשה את עזרתי לאור נסיוני והמקצועיות שלי. ״בשמחה״ אמרתי וקבענו פגישה …
למעבר למאמר…

"תשלחי לנו טקסט ותמונה ונעשה לך מודעה יפה…" או פרסום מודעה בעיתון

החלטתי לעבור את המתרס, אל הצד של הלקוחות שלי. החלטתי, פעם ראשונה בחיי המקצועיים, לפרסם מודעה בעיתון. כן, כזו שקונים שטח פרסום בעיתון, כותבים מה שרוצים, מוסיפים תמונות, לוגו, מעצבים "יפה" ומקווים שזה יעבוד עבורינו, יחשוף את העסק ובעזרת השם / היקום / העיתון / המזל – יביא גם לקוחות חדשים. אז העיתון שבו תפורסם …
למעבר למאמר…

צליל, צורה, צבע – מקורות השראה

וורוד בתולי וילדי של פשתה שעירה או וורוד פרובוקטיבי של הרדוף הנחלים, סגול רוחני בתפרחת קוצנית של קיפודן מצוי בתחרות צמודה עם אבקנים סגלגלים המנתרים מתוך תפרחת עלי כותרת לבנים חגיגיים של צלף מצוי, אדום מעורר תאבון של ניצני פרי הרימון, כחולים מלכותיים של שפרירית זוהרת וזיווגים מפתיעים של שחור ולבן… יצאתי אל הטבע בחג השבועות למלא מצברים ואת מקורות ההשראה שלי …
למעבר למאמר…

בי נשבעתי – האישה הזו תצליח בענק.

קבענו להיפגש בבוקר, בלב השוק בעיר הישנה של ילדותנו. על כוס קפה שחור ומטעמים מעשי ידי אמן. אחרי יותר משנתיים מאז נפגשנו לראשונה, פגישה בה החלפנו רק כמה מילים וכבר אז אני "סימנתי" אותה. היא משהו אחר. ידעתי, שאני רוצה להכיר אותה יותר. אבל החיים רצו אחרת. אתגרי החיים הובילו אותנו בשבילים נפרדים ובאתגרים שונים, …
למעבר למאמר…