מיתוג ופרסום עסקי, מבוססי אסטרטגיה למוצרים ושירותים ארוכי טווח

עיצוב גרפי לעסקים נועד לשרת את מערכת היחסים עם לקוחות העסק לטווח ארוך – לבנות אסטרטגיה שיווקית וויזואלית זכירה, לתחזק ולשמור את המותג בתודעת קהל הלקוחות הרלוונטי

לאורך השנים ראיתי, איך בעלי עסקים משתמשים בשירות של מעצב גרפי, מתקשרים את המותג שלהם בצורה מסויימת, ופתאום, ללא אזהרה או סיבה טובה הנראית לעין – הם מחליפים את השפה הגרפית ובעקבות כך את הדרך בה הם מציגים את המותג לקהל הלקוחות. פעולה בדרך כזו – גורמת לבעל המותג "לזרוק לפח" את כל המאמצים שהשקיע עד אותה נקודה בבניית המותג – ולהתחיל מחדש.

במקרים קיצוניים – לבעל העסק או המותג, אין מעצב או איש מיתוג המלווה אותו לאורך זמן, והוא "מזגזג" בין מעצבים שונים (הגרפיקאי של בית הדפוס, המעצב במערכת העיתון, איש הפייסבוק שלו וכו'), כך שכל פרסום או חשיפה לקהל נראית אחרת. זה ביזבוז משאבים – של זמן, כסף והזדמנויות עיסקיות. ההפסד כולו של בעל המותג.

הידעת, שאדם זקוק ל-9 חשיפות(!) של דבר מסויים, כדי שהוא יכנס לתודעה ויהיה זכיר?

לכן, העקביות והחזרתיות – הן הכרח. כבעל עסק, חובתינו לעזור ללקוחות שלנו לזכור אותנו בתור התחלה, ולהעדיף אותנו בשלב הבא. השלב השלישי הוא ליצור נאמנות וחזרתיות. ומכאן – הגדלת המכירות והרווחיות של העסק.

כדי שתתאפשר העדפת המותג ע"י הלקוח, יש צורך בליווי שוטף, כולל ואחיד בכל תחומי החשיפה הגרפית, חשיפה מחושבת ומבוססת על אסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח – למרחקים ארוכים.

כי מרחק – הוא גם זמן וגם תוצאה.

משך הזמן שאני מלווה את לקוחותיי הותיקים ביותר, עולה על מספר השנים בהם אני בעלת עסק עצמאי. במקביל, לקוחות שאני מלווה לאורך זמן של שנים, מגיעים לתוצאות עסקיות גבוהות ואיכותיות.

יבואנים, יזמים, יצרנים, קמעונאים – עסקים שמבוססים על מוצרים – יש לי מענה אסטרטגי ואפקטיבי, שיצור העדפה למותג אצל קהל הצרכנים.

בעלי עסקים בתחום השירותים המתמשכים – יש דרך לבלוט בעולם השירותים ולייצר לקוחות רבים ונאמנים יותר.

מעניין אותך לשמוע עוד? זה הזמן ליצור קשר.

לעסקים בגדלים שונים ובשלבי התפתחות שונים, יש צורך בחבילות מיתוג שונות. לחצו להכרות עם מגוון חבילות המיתוג.