מודעת פרסום מהקלאסית אל החדשה

מודעת פרסום במדיה הקלאסית (עיתונות, שילוט חוצות) או במדיה החדשה (דיגיטלית/אינטרנטית) היא אמצעי נפוץ להעברת מסר בצורה יזומה על ידי בעל העסק (המפרסם) לקהלים רחבים.

המפרסם קונה שטח מדיה ומשך זמן לפרסום, ואץ לו רץ בחדוה ויצירה להפיץ את הבשורה שלו. עד כאן הכל טוב ויפה. אך מה קורה כשלבעל העסק אין את ההכוונה המקצועית לפרסום יעיל ואיכותי? לרוב התוצאה (המודעה) תהיה ביזבוז זמן וכסף (במקרה ה”טוב”) ולעיתים אף פגיעה במוניטין (במקרה הרע). הסיבות מרובות אבל הראשיות שבהן הן: ריבוי מסרים, העדר מיקוד ועומס באלמטים.

אפשר לעשות את הפרסום אפקטיבי ומשתלם – עבורך!

כל פרסום ומודעה שהעסק מנפיק, יוצרת, בונה ומחזקת את התדמית. התדמית הזו נחקקת עם הזמן במוחם של הצרכנים והופכת לדרך שבה הצרכנים חושבים על המותג, מעריכים אותו ומייחסים לו תכונות וערכים. ברבות הזמן מחשבות אלו הופכות לדעה קבועה ואוטומטית הנקראת מיצוב.

כדי שהמיצוב של המותג יתפס כחיובי, רצוי ואפילו נחשק, יש לבנות את הפרסום במחשבה עקבית וארוכת טווח. מומלץ ורצוי לבנות קמפיין פרסומי מתוכנן מראש שיהיה בו מסר ברור עקבי אך מתפתח. שכל מודעה תחזק את המסר המרכזי, אך תוסיף, תחדש או תרחיב את המסר העיקרי והתועלות לצרכן.

המסר יכול להיות תדמיתי – כזה שנועד להפוך למוכר, זכיר ומועדף אצל הצרכן והוא יכול להיות מסר מכירתי – כזה שיניע את הצרכן לפעולה מיידית וספציפית (הרשמה, מכירה, התקשרות).

נסיונות לשלב בין שני התחומים – תדמיתי ומכירתי בעת ובעונה אחת – נועד לכישלון ובלבול אצל הצרכנים.

בתי עסק רבים אינם מבינים את חשיבות בניית המיצוב של המותג ויוצרים מודעות פרסום ואביזרים שיווקים המנסים לשלב בין שני התחומים – תדמיתי ומכירתי בעת ובעונה אחת. הפרסומים בעלי נראות שונה, מסרים מתחלפים בתדירות גבוהה ולעיתים אף מסרים סותרים, ובכך הם מבזבזים את כספם ומחבלים בבניית מיצוב המותג של עצמם ופוגעים ביכולת של הצרכנים להכיר, להתחבר ולהעדיף את המותג על פני מותגים מתחרים.

אני מזמינה אותך לשיחת בירור צרכים ויעדים שבסופה אוכל להמליץ לך על דרך אחת או יותר לפרסם את המותג שלך, וכמובן לספק עבורך את התוצרים לפרסום (עיצוב מודעות פרסום, עיצוב שלטי חוצות, פרסום בלוחות מודעות, דפי נחיתה, באנרים ועוד).

אלווה את המותג ואותך מאנונימיות לנוכחות והעדפה אצל הצרכנים, כך שהמותג שלך ייצר עבורך יותר כסף, בקלות גבוהה ובמהירות שיא.