עיצוב לוגו לעסק – זה הזמן הנכון

אז הגעת בשעה טובה לשלב שבו “צריך” לעצב לוגו לעסק שלך.

לרוב, הצורך נוצר בגלל אחת משתי סיבות: פתחת עסק חדש, או העסק השתנה (גדל, שינה את אופי הפעילות או השתנה קהל היעד של העסק).

הפעם החלטת “לעשות את זה כמו שצריך” ולדאוג לעיצוב לוגו מקצועי, כזה שיוכל לייצג את העסק שלך בגאווה, אך הרבה יותר חשוב – שיהיה חלק ממיתוג העסק שלך בצורה נכונה.

אני יודעת לשאול שאלות קשות

מיתוג העסק בצורה “נכונה” אומר לעבור תהליך של חקר, איפיון ומיקוד שבמהלכו יתבהרו לך התשובות לשלוש השאלות הכי חשובות: מה? למי? ולמה?

  • מה? – מה היא המהות של העסק ומה ההתמחות. מתוך כך נגזרים המוצרים או השירותים שהעסק מספק ואיתם גם הפתרונות לבעיות ולצרכים של הלקוחות.
  • למי? – מי קהל היעד האידאלי של העסק (רמז: לא תמיד קהל הלקוחות הקיים הוא האידאלי) ומה המאפיינים של אותו קהל רצוי.
  • למה? – מדוע שהלקוח יעדיף את שירותי העסק שלך על פני עסקים אחרים? התשובה לכך תעזור למצוא את הייחוד והבידול של העסק שלך אל מול הקולגות והמתחרים.

שלוש התשובות הן הבסיס לתהליך המיתוג (של עסק, מוצר או שירות) לבניית אסטרטגית המותג ואסטרטגיה שיווקית.

רק לאחר שיש את שלוש התשובות ניתן לבחור את השם (אם לא קיים) והסלוגן או שורת המיצוב שתתלווה את שם המותג ולהתחיל את עיצוב הלוגו ובעקבותיו את בניית כל השפה הגרפית.

למי שייך הילד הזה?

תפקיד הלוגו והשפה הגרפית המתלווה אליו, לחזק אצל המתבונן את השיוך של המותג לתחום מסויים, לפנות אל הקהל הרלוונטי ולחזק אצלו את התחושה, שיש מענה אמיתי וייחודי לצורך ולרצון שלו.

פגישה שתביא לך יותר כסף לחשבון

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ ומיקוד, שבה נבחן את שלוש השאלות ביחס לעסק שלך. הפגישה שתעשה לך סדר בראש, תפתח עבורך את הדרך להסתכלות מקצוענית על העסק שלך והפיכתו למותג. כי כשהעסק שלך ממותג נכון, נחסך זמן יקר של שיווק, המכירה נעשית מהר יותר ותג המחיר של המוצר או השירות יהיה גבוה יותר. המשמעות – יותר כסף בחשבון.