למה ללקוח שלי יש זנב?

מיתוג נכון - להצמיח זנ״ב ללקוח

לרוב, הוא* מגיע אלי בתחילת הדרך.

קצת מהוסס, מעט מבולבל, עם חלום גדול וברק בעיניים.

לעיתים החלום שלו דומה לחלומות של אחרים, והוא בכלל לא יודע את זה.

לעיתים, החלום שלו מאוד ייחודי והוא לא יודע איך לספר את זה לעולם.

בשני המקרים הוא מבקש את אותו הדבר – ״תעשי לי לוגו״.

 

אני בודקת: מתבוננת, מקשיבה, חוקרת ותוהה… איזה ״זנב״ אני אצמיח ללקוח הזה…

הזנב חייב לייצג את החזון שלו, להיות מרשים ומצודד לקהל הרלוונטי, לבלוט ויחד עם זאת – גם להתאים למידותיו.

רק חקר עמוק, הבנת קהל היעד, גיבוש אסטרטגיה ועיצוב גרפי מדוייק יצמיחו את הזנב הכי נכון ללקוח,

כך שתוך זמן קצר יהיה ללקוח שלי את הזנ״ב הכי מרשים בסביבה!

זנ״ב = זהות, נוכחות, בידול

*אגב, כל מה שקורה ל״הוא״, קורה גם ל״היא״.

אם מעניין אותך לבדוק הצמחת זנ״ב גם לעסק שלך, אני פה בשבילך.