עיצוב מארזי שי ללקוחות ולעובדים

מארזי שי לעובדים וללקוחות – צאו מהקופסה הרגילה :)

דמיינו: נקישה על הדלת, בפתח שליח מושיט לכם קופסה מעוצבת, מרשימה, מפתה לפתיחה, ממש WOW… כמו שאנחנו ״אוכלים עם העיניים״, אנחנו מחשיבים ומתרגשים ממתנות שארוזות באריזה מיוחדת ומרשימה. משהו גדול ומשמעותי קרה וגרם לשינוי בעולם שלנו. בין השאר גרם לשינוי בדרך בה אנחנו קונים לעצמינו ולאחרים, בדרך בה אנחנו מפנקים את האהובים שלנו במתנות, בדרך …
למעבר למאמר…

תמר שפי בין הר סדום למיתוג

ראש הר סדום – כמה סימבולי

רק אחרי כל כך הרבה שנים בהן חזרתי שוב ושוב לאותו מקום אהוב עלי במיוחד – אל ראש פסגת הר סדום – אל השקט, אל הנוף, אל הרוח, כמו גם אל ההתבוננות פנימה והחוצה, ניקיון המחשבות וזיקוק המהות – הבנתי. הבנתי מדוע הר סדום מושך אליו כל כך הרבה מטיילים שחוזרים שוב ושוב – מטיילים …
למעבר למאמר…

תמר שפי - מיתוג איכותי - קיצור דרך לעסקים

לאן מובילה אותך העצלנות שלי?

מאז שאני זוכרת את עצמי – תמיד הייתי ״עצלנית״… אבל לא מהסוג הרגיל. אני לא מוותרת ואני לא בטלנית אני ״עצלנית״ שמחפשת את הדרך הקצרה, אבל היעילה!   מי שמכיר אותי יודע שהמאפיינים הבולטים שלי הם עשייה, פעלתנות, חריצות, חתירה לשינוי והתקדמות. כשאני רוצה להגיע לתוצאה או למקום מסוים, בדרך כלל אין לי את הרצון, …
למעבר למאמר…

רעיון להקים עסק

מקווה שהצלתי אותו מבור כלכלי / בעזרת השם

  התראת מייל הגיעה דרך האתר בשעות הערב המאוחרות, קבענו לדבר למחרת בבוקר   יש לו מוצר פצצה, חדשני וייעודי למגזר החרדי, משהו שמתאים לשבת הוא בעצמו – מהמגזר הוא חושב שאין מוצרים כאלה בכלל בארץ ויש רק מתחרה אחד בעולם הוא רוצה להיות הראשון שיביא מוצר כזה לארץ ומהר עכשיו… חוקר אותי על מותגים …
למעבר למאמר…

מיתוג ועיצוב נכון מתחיל בשורשים הפולניים שלי

מה בין פולנייה למיתוג שמפעיל את כל החושים

כל בעל מקצוע מביא איתו את האמונות, החוויות והתובנות שאסף בימי חייו לצד שורשיו הביולוגים וההסטורים. אצלי, השורשים נטועים אי שם עמוק בפולנייה… מה לעשות, לא בחרתי 🙂 וכיאה לפולנייה אמיתית, כל אמירה משמעותית מתחילה בציקצוק לשון משולש (3 פעמים) בפולנית צחה: צ, צ, צ. מיתוך מילוג [milog.co.il]: צִקְצוּק (זכר). השמעות עיצור הדומה לצד"י להבעת …
למעבר למאמר…

עיצוב אריזה תמר שפי

עיצוב אריזה נכון או מה אנחנו אורזים בעצם?

אריזה, לרוב היא קופסה מקרטון או פלסטיק, שנועדה להגן ולהכיל בתוכה מוצר. לכאורה מטרה פונקציונלית. הכיתוב שעל האריזה נועד במקור לסמן את האריזה ולהעביר מסר על תכולתה כלומר להעביר מידע כמו: מה המוצר שבתוך האריזה, מה ייעודו, מה יתרונותיו ו…זהו. ואני, שעוסקת במיתוג ובעיצוב אריזות קרוב לשלושה עשורים, יודעת שלאריזה ולעיצוב אריזה יש תכלית נוספת …
למעבר למאמר…

למה נעלבתי כשאמרו לי שאני מעצבת יפה

  מי שמכיר אותי, כבר יודע שאני פולניה גאה (כי מה שאי אפשר לשנות כדאי להפוך ליתרון), וכמו כל פולניה גאה אני מוצאת לי סיבות טובות להיעלב. אני נעלבת כשאומרים לי שעיצבתי לוגו יפה, נעלבת כשמפרגנים על עיצוב אריזה יפה, על עיצוב אתר אינטרנט, מודעה יפה, שלט חוצות, קטלוג או ספר יפים… למה להיעלב?   …
למעבר למאמר…

מה ההבדל בין לוגו של עורך דין ללוגו של מעצב פנים?

לוֹגוֹ (בעברית: סַמְלִיל) הוא אלמנט גרפי, איור או עיבוד טקסט, שנוצר או עובד במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים (בדרך כלל, ארגון או מוצר) ולהיות מזוהה עמו בתודעת הציבור. (מתוך: ויקיפדיה). במסגרת עבודתי כממתגת, בתוך השפה העיצובית שאני יוצרת ללקוחות שלי, נכלל כמובן גם ה"לוגו" שאני מעצבת להם. לוגו הוא הבסיס שמרכז את עיקר הערכים וה״אמירות״ …
למעבר למאמר…

להתלבש נכון לפגישה עסקית

מיתוג נכון מכיל פנייה מכוונת ומחושבת אל כל החושים בייצוג הולם של המותג אל קהל היעד האידאלי – מלוגו וצבעי מותג ועד מסרים מילוליים וויזואלים גלויים וסמויים – כולם פונים אל קהל היעד הפוטנציאלי – אל מקבל ההחלטה – לרכוש את המוצר או השירות של המותג. בעסקים קטנים, לרוב בעל העסק הוא גם פני המותג, …
למעבר למאמר…

למה ללקוח שלי יש זנב?

לרוב, הוא* מגיע אלי בתחילת הדרך. קצת מהוסס, מעט מבולבל, עם חלום גדול וברק בעיניים. לעיתים החלום שלו דומה לחלומות של אחרים, והוא בכלל לא יודע את זה. לעיתים, החלום שלו מאוד ייחודי והוא לא יודע איך לספר את זה לעולם. בשני המקרים הוא מבקש את אותו הדבר – ״תעשי לי לוגו״.   אני בודקת: …
למעבר למאמר…