מארזי שי לעובדים וללקוחות – צאו מהקופסה הרגילה :)

עיצוב מארזי שי מיוחדים ללקוחות ולעובדים

דמיינו: נקישה על הדלת, בפתח שליח מושיט לכם קופסה מעוצבת, מרשימה, מפתה לפתיחה, ממש WOW…

כמו שאנחנו ״אוכלים עם העיניים״, אנחנו מחשיבים ומתרגשים ממתנות שארוזות באריזה מיוחדת ומרשימה.

משהו גדול ומשמעותי קרה וגרם לשינוי בעולם שלנו. בין השאר גרם לשינוי בדרך בה אנחנו קונים לעצמינו ולאחרים, בדרך בה אנחנו מפנקים את האהובים שלנו במתנות, בדרך בה אנחנו שומרים על קשר וחיבור עם לקוחות ובדרך בה אנחנו משמרים את העובדים שלנו. קוראים לזה ״משבר הקורונה״.

פעם (רק שלושה-ארבעה חודשים אחורה) מנהלי משאבי אנוש היו מארגנים לעובדים הרמת כוסית + גיפט כארד לחג ואירועי חברה כדי לחבר את העובדים לארגון. מנהלי שיווק ושימור לקוחות היו נפגשים על בסיס קבוע עם לקוחות וספקים ונותנים מתנות לקראת החגים או אירועים משמעותיים, כדי לשמר ולחזק תקשורת וחיבור למותג. את האהובים הפרטיים שלנו היינו מזמינים ליום פינוק הכולל טיפולי מגע בספא ומסעדה מפונפנת לכבוד יום ההולדת, יום נישואין או אירוע משמעותי.

היום הכל השתנה…

ריחוק חברתי, מסכות, משבר כלכלי, עבודה מהבית ואיום בסגר אזורי או ארצי, הביאו את כולנו לפעול אחרת, להיות יצירתיים ולהמציא את המתנות והפינוקים מחדש גם באישי וגם בעסקי.

היום, לרוב אנחנו שולחים את המתנות שלנו עם שליח עד הבית – כי כל מי שיכול ״עובד מהבית״ – באופן חלקי או מלא, ורובינו כמעט שלא מגיעים למשרדים במקומות העבודה…

כמה אפשר לשלוח מתנות ״רגילות״ ושיגרתיות, ארוזות בקופסאות קרטון חומות או לבנות? הן לא מתאימות לעכשיו. התקופה וה״מצב״ מחייבים את בעלי העסקים לצמצם עלויות מצד אחד ולחזק את הקשר והנאמנות למותג של לקוחות ועובדים מצד שני.

איך עושים את זה?

מרגשים אותם!

זה נכון שאפשר לשלוח מתנה לחג (מכל סוג), ארוזה בקרטון חום (שיגן על המוצר), עם מדבקת לוגו. אבל אפשר לשלוח את אותה מתנה (ואני עוד לא מדברת על שינויים בסוגי המתנות) באריזה מיוחדת, כשהיא ממותגת WOW, מרשימה ומרגשת. כזו שתגרום למקבל המתנה ליהנות גם מהמוצר וגם לשמור את האריזה ולהשתמש בה שוב – כי ״היא כל כך יפה״… (וגם ממותגת במותג שלך).

אפשר להצמיד פתק ברכה כללית למתנה, אבל אפשר וכדאי להפתיע ולרגש כל אחד באופן אישי וליצור ברכה ייעודית לכל אדם ולהדפיס את שם המקבל על האריזה. סיכוי גבוה שהאריזה תשמר בבית ולא תושלח לפח.

אז בימים כאלו מאתגרים, ממש כדאי להשקיע במיתוג אריזות השי לעובדים, ללקוחות, לספקים ולאהובים,

כדי שנרגש את מקבל המתנה  – כי להתרגש מעורר אמפתיה וחיבור

כדי נגרום לו לחייך – הי, זה ממש חשוב בימים אלו

כדי שנחבר אותו אל המותג שדואג לו וחושב עליו גם עכשיו – ובעיקר עכשיו

וכדי שנגדיל את הסיכוי שהאריזה הממותגת תישאר בבית הרבה זמן אחרי שהמתנה תתכלה… וכך גם המותג יישאר בזיכרון של מקבל המתנה.

 

כדי לבדל, לרגש ולחבר למותג – ייצרנו את שיתוף הפעולה הקסום בין הסטודיו לבין האנשים הנפלאים בפולק שירותי הפקה, כדי לתת את השירות האיכות, היצירתי והמהיר ביותר לבעלי עסקים, למנהלי משאבי אנוש ולמנהלי שיווק בארגונים:

אנחנו נגיע עד אליך, נחקור ונבין את הצורך, המוצר הארוז והחזון, את קהל היעד לקבלת המארז, נתחשב בתקציב ובלוח הזמנים, נתכנן דגמים מתאימים למוצר / למתנה, נעצב ונמתג על פי שפת המותג בתוספת נגיעות של התרגשות, חיבור ואפקט ה-wow וכמובן שנספק את המארזים בכמות הנדרשת עד ה"בית" – בית העסק או חברת ההפצה לבחירתך.

כל שנוצר לך זה ליצור איתי קשר כאן.

עיצוב מארזי שי ללקוחות ולעובדים

*בתמונה – סדרת 3 מארזי מתנה של ״חמסה״, פרי יצירת משתקמים במרכז יום תעסוקתי וחברתי של איל״ן עבור רשת 3 בתי מלון, עם מיתוג עצמאי לכל מלון בנפרד על פי שפת המותג ואפקטים של wow (לכה סלקטיבית בולטת ומבריקה). מיתוג המארזים: סטודיו תמר שפי, הפקת המארזים ואספקה: פולק שירותי הפקה.