לא יפה, נכון! מיתוג מכוון לקוח2024-07-03T14:50:56+00:00

אני נעלבת כשאומרים שאני ״מעצבת יפה״. יפה זה סובייקטיבי ולא רלוונטי (!)
אבל ״עיצוב נכון״ זה עיצוב מדויק לקהל היעד האידאלי כזה שמעביר את המסר וערכי המותג.
אצלי, הלקוח של החברה והמותג הוא המלך, ואליו מופנה המיתוג.
אם בראש החברה שלך יש הנהלה שמעזה לעשות שינוי – כדאי לך להמשיך לקרוא…

אני נעלבת כשאומרים שאני ״מעצבת יפה״. יפה זה סובייקטיבי ולא רלוונטי (!) אבל ״עיצוב נכון״ זה עיצוב מדויק לקהל היעד האידאלי כזה שמעביר את המסר וערכי המותג. אצלי, הלקוח של החברה והמותג הוא המלך, ואליו מופנה המיתוג. אם בראש החברה שלך יש הנהלה שמעזה לעשות שינוי – כדאי לך להמשיך לקרוא…

עשרות שנים שאני פוגשת מנכ״לים, מנהלים בכירים ובעלי עסקים קטנים, בשלבים שונים של החיים העסקיים של המותג שלהם.
מפגשים אלו הולידו אצלי מחשבות, תובנות, דעות והחלטות, שאת חלקן העליתי על הכתב במיוחד עבורך.
ממליצה לך לקרוא קצת מהבלוג שלי – ״מילים מהכתומה״ ואולי יתאפשר לך לחסוך טעויות,
לקצר תהליכים ולהגיע לתובנות והחלטות על סמך ניסיון – גם אם הוא של אחרים…

עוד מילים מהכתומה

לקלוע בול לקהל היעד – לעסקים קטנים, אבל לא רק

בסוף פגישת האבחון לעסק שלה, היא ביקשה בנימוס לשאול שאלה. למה בעצם כל כך התעקשתי, הקדשתי הרבה מזמן הפגישה והקפדתי להיכנס לפרטים הקטנים כדי להגדיר את ״הלקוח האידאלי״ לרמה פרסונלית. מה זה בעצם ייתן לה?

הכי חשוב בעיצוב לוגו ומיתוג עסקי

היא פנתה אלי אחרי ששילמה במיטב כספה ליועץ עסקי וקיבלה תהליך שכלל חקר של הפעילות בענף בו עסקה, בניית תכנית עסקית ותהליך הכולל עיצוב לוגו ומיתוג עסקי...

ההצלחה שלך – האומץ ליצור מציאות חדשה

מפחיד! כמעט כל דבר בפעם הראשונה – מפחיד. לעיתים, ככל שאנו רוצים את זה יותר – זה מפחיד יותר. אני זוכרת את הפעם הראשונה שלי, כשעמדתי על שפת המצוק רתומה בחבלים לשמינית...

עשרות שנים שאני פוגשת מנכ״לים, מנהלים בכירים ובעלי עסקים קטנים, בשלבים שונים של החיים העסקיים של המותג שלהם. מפגשים אלו הולידו אצלי מחשבות, תובנות, דעות והחלטות, שאת חלקן העליתי על הכתב במיוחד עבורך. ממליצה לך לקרוא קצת מהבלוג שלי – ״מילים מהכתומה״ ואולי יתאפשר לך לחסוך טעויות, לקצר תהליכים ולהגיע לתובנות והחלטות על סמך ניסיון – גם אם הוא של אחרים…

עוד מילים מהכתומה

לקלוע בול לקהל היעד – לעסקים קטנים, אבל לא רק

בסוף פגישת האבחון לעסק שלה, היא ביקשה בנימוס לשאול שאלה. למה בעצם כל כך התעקשתי, הקדשתי הרבה מזמן הפגישה והקפדתי להיכנס לפרטים הקטנים כדי להגדיר את ״הלקוח האידאלי״ לרמה פרסונלית. מה זה בעצם ייתן לה?

הכי חשוב בעיצוב לוגו ומיתוג עסקי

היא פנתה אלי אחרי ששילמה במיטב כספה ליועץ עסקי וקיבלה תהליך שכלל חקר של הפעילות בענף בו עסקה, בניית תכנית עסקית ותהליך הכולל עיצוב לוגו ומיתוג עסקי...

ההצלחה שלך – האומץ ליצור מציאות חדשה

מפחיד! כמעט כל דבר בפעם הראשונה – מפחיד. לעיתים, ככל שאנו רוצים את זה יותר – זה מפחיד יותר. אני זוכרת את הפעם הראשונה שלי, כשעמדתי על שפת המצוק רתומה בחבלים לשמינית...

עבור למעלה