קיצורי דרך לחברות שרָצות למרחקים ארוכים

המטרה – להגיע מהר יותר אל היעד!

מה המטרה ומה היעד – זו החלטה שלך, אבל מספר הדרכים להגיע לשם הוא כמעט אינסופי.

זה נכון וידוע, שהדרך מאוד חשובה. בדרך אנחנו לומדים הרבה מהחוויות החדשות, מהניסיונות שמעשירים את ארגז הכלים ומהטעויות שאי אפשר להימנע מהן כשהדרך בלתי מוכרת. יחד עם זאת, כבעלים של עסק, לא תמיד יש לך את הזמן לחקור וללכת את כל אורך הדרך, אבל להתפשר – זו לא אופציה!

להגיע למטרה הכי מהר, הכי חזק, הכי מדויק שאפשר

כמו בכל תחום עסקי ואישי, גם בעולם המיתוג, חשוב להיות מוקפים באנשים ובעלי מקצוע מנוסים, יצירתיים, בעלי חזון ותעוזה, שיעזרו לך לקצר את הדרך אל היעד והמטרה שהגדרת. איש מיתוג איכותי, יעזור לך לראות את התמונה הגדולה כמו גם את הפרטים הקטנים. הוא יביא את ניסיונו לזיקוק המסרים, דיוק קהל היעד האידאלי, יציג את האפשרויות העומדות בפניך ויהיה יד ימינך בהוצאה לפועל של התוכנית.

לך יישאר לנהל את החברה, להוביל את השינוי האירגוני והתפעולי, לבחון את הצעות המיתוג ולקבל את ההחלטות הנכונות לאירגון שלך.

״עצלנות״ שמובילה לאפקטיביות

כבר ראיתי, חוויתי והתנסתי בכמעט ״הכל״, במהלך השנים הרבות שאני שעוסקת בתחום המיתוג וליווי תחזוקת המותג לארגונים. ראיתי אצל מנכ״לים ובעלי תפקידים בכירים בארגונים את המחסור בזמן, את התסכול מאורך תהליכים ואת הדינמיות והיצירתיות הנדרשת לארגונים מובילי שוק וחדשנות. כדי להתגבר על אתגרים אלו, פיתחתי דרך עבודה יעילה, בה אני משקיעה מאמץ ואנרגיה בפיצוח אתגר המיתוג מיד עם תחילת העבודה, ובכך מורידה מבעלי המותג עומס מיותר.

אבל – אני ״עצלנית״ מטבעי!
כמו ללקוחות שלי, גם לי אין את הרצון, ה״חשק״ והסבלנות ללכת בדרך הארוכה והמפותלת של עשרות סקיצות, דיונים, ויכוחים והתלבטויות שמאפיינים לרוב את תהליכי המיתוג. אני מאמינה בפעולות יסודיות ואפקטיביות כתשתית לתהליך העבודה, ולכן אני משקיעה מאמץ, זמן ואנרגיה ב״פיצוח״ אתגר המיתוג. המשמעות היא לחקור את התחום ואת המתחרים, לזהות את האתגר האמיתי ואת היעד שיענה על האתגר, למפות את הקשיים הצפויים ולרתום לעזרת התהליך אנשים וכלים שיהפכו את הדרך לקצרה ואפקטיבית יותר.

כשעבודת המחקר נעשית בצורה מיטבית, התשתית לעבודת המיתוג כבר מוכנה. כפועל יוצא עבודת ביצוע המיתוג, בניית אישיות המותג, יצירת האלמנטים הויזואלים ובניית השפה המיתוגית – מהירים, קצרים ומדויקים יותר.

הפוך על הפוך, ואולי לא?

כאן ה״שוס״. כשעובדים עם קיצורי דרך איכותיים, המבוססים על מחקר עמוק והכנת תשתית מתאימה – זמן העבודה מתקצר, אך התוצרים איכותיים ועומדים במבחן הזמן וחיי המותג. תהליך כזה מתאים לחברות וארגונים שמתכננים ומייעדים את המותג שלהם למרחקים ארוכים ומעזים לעשות שינוי.

אם המותג שלך מיועד ״לרוץ״ למרחקים ארוכים, וקיצורי דרך איכותיים מעניינים אותך, אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר כדי לבחון ביחד את הדרך הקצרה למטרה.