את לא מעניינת את הלקוחה שלך או תובנה לשיווק עסק קטן
תמר שפי2022-06-09T12:40:52+00:00היא סיפרה לי שהיא באה מעולם של שיווק ועסקים, רו״ח בהכשרתה, עם בעלוּת על עסקים קטנים בקהילה במקום מגוריה הקודם, ופה... נוצר משהו חדש...
היא סיפרה לי שהיא באה מעולם של שיווק ועסקים, רו״ח בהכשרתה, עם בעלוּת על עסקים קטנים בקהילה במקום מגוריה הקודם, ופה... נוצר משהו חדש...
מפחיד! כמעט כל דבר בפעם הראשונה – מפחיד. לעיתים, ככל שאנו רוצים את זה יותר – זה מפחיד יותר. אני זוכרת את הפעם הראשונה שלי, כשעמדתי על שפת המצוק רתומה בחבלים לשמינית...
אתחיל בספויילר קצת מתריס – זה שהזמנת ממני תהליך מיתוג ושילמת עליו במיטב כספך, לא הופך אותך ל״לקוח האמיתי״ שלי ושל תהליך המיתוג...
לא פעם אני ואנחנו גולשים ברשת ונתקלים בעמודי שגיאה. לרוב זה מבאס ממש. הסיבות להגעה לעמוד שכזה מגוונות....
מודעת פרסום במדיה הקלאסית או במדיה החדשה היא אמצעי נפוץ להעברת מסר בצורה יזומה על ידי בעל העסק (המפרסם) לקהלים רחבים....
מאז שאני זוכרת את עצמי - תמיד הייתי ״עצלנית״... אבל לא מהסוג הרגיל. אני לא מוותרת ואני לא בטלנית אני ״עצלנית״ שמחפשת את הדרך הקצרה, אבל היעילה!
דמיינו: נקישה על הדלת, בפתח שליח מושיט לכם קופסה מעוצבת, מרשימה, מפתה לפתיחה, ממש WOW…
התראת מייל הגיעה דרך האתר בשעות הערב המאוחרות, קבענו לדבר למחרת בבוקר יש לו מוצר פצצה, חדשני וייעודי למגזר החרדי, משהו שמתאים לשבת...
לאיזה סוג אנשים אנחנו מתחברים? ככל הנראה לאנשים עם תכונות אופי והתנהגות שאנו מעריכים ומכבדים, לאנשים שקרובים אלינו בסולם הערכים הפרטי שלנו...
כשאני נפגשת עם לקוח, אני שואלת ״מה המיצוב״. מדוע? הכל קשור לשפת הלב, לחיבור בין המותג ללקוחות ושורת הרווח...